Haber

Chery yenilikleriyle Şangay’da sahne alıyor

Çin’in en büyük otomotiv üreticisi Cherygenişleyen ürün gamı ​​ile 2023 Şanghay Uluslararası Otomobil Fuarı’nda boy gösterecek.

18 Nisan’da kapılarını açacak olan fuar için sıkı hazırlıklar yapılıyor. Chery yepyeni bir anlayışla ve çok büyük ölçekte fuarda yerini alacak. 2023 Global Bayi Toplantısını da fuarda gerçekleştirecek. Cheryayrıca dünya çapında 80’den fazla ülke ve bölgeden 1000’e yakın denizaşırı bayi temsilcisini ağırlayacak.

Araba tutkunlarını üç açıdan yakalamayı hedefliyor

Chery , fuarda üç farklı boyuttan kullanıcının beğenisini kazanmayı planlıyor. Örneğin Chery , gerek stand tasarımı ve yerleşimi gerekse yoğun interaktif analizi ile teknoloji yaklaşımı ile ileri teknolojiyi vurgulayacaktır. Ayrıca küreselleşme açısından Chery, çift dilli tanımlama ve işaretleme yaklaşımıyla kapsayıcılığını tüketicilere sunacaktır. Çinli otomobil üreticisi, fuardaki standında da tüketicilerin beğenisine hitap edecek. Bu kapsamda Chery’nin şık ve teknolojik standında bir de kahve sürprizi olacak. Kahvesiyle ünlü ülke ve bölgelerden gelen kahve çekirdekleri, stantta kahve ustaları tarafından işlenecek ve çeşitli kahve tatlarıyla “Kahve Lezzetlerinin Dünya Haritası” oluşturulacak. Yurt dışından yüzlerce basın mensubunu standında uluslararası özel bir toplantı ile ağırlamaya hazırlanan Chery, kullanıcı odaklı konsepti itibarıyla kullanıcı etkileşimine dayalı bir sahne deneyimi yaratacak ve kullanıcıların keyifli bir deneyim yaşaması için uygun bir ortam oluşturacak. bu alan.

Yeni güçlü araç pazarında güçlenme hedefi

Yeni haliyle, yeni güçlü araç (NEV) pazarı, yeni gücün ve zekanın ölçek etkisi yarattığı ve büyük otomobil şirketlerinin kaynakları merkezileştirmesi ve temel rekabet gücü yaratması için yeni bir taraf haline geldiği bir döneme girdi. Bu şirketlerden biri olan Chery, NEV endüstrisinin gelişimine liderlik etme misyonuyla hareket ediyor. Bu kapsamda Chery, yeni bir endüstri geliştirme modeli oluşturmaya ve yeni bir teknolojik ekosistem ile küresel bir teknoloji şirketine dönüşümünü hızlandırmaya odaklanmaktadır. “Yaoguang 2025” stratejisiyle hareket eden Chery, bu strateji doğrultusunda elektriğe geçişe ve akıllı teknolojiler alanında derin gelişime odaklanacak. Daha açık bir ifadeyle Chery, kapsamlı bir teknolojik sıçrama için HEV ve BEV de dahil olmak üzere birden fazla teknolojinin bir kombinasyonu yoluyla yeni güç stratejisini geliştirecek ve birden fazla pazar segmentinde kapsamlı yerleşim ve derinlemesine geliştirme gerçekleştirecek.

Sektör ortalamasının oldukça üzerinde büyüme

Bu kapsamlı yaklaşımın bir yansıması olarak Chery, Mart ayında segmentteki genel trendin aksine yüzde 52,7’lik bir büyüme yakalayarak 10 ay üst üste 100 bin adetten fazla satış gerçekleştirerek önemli bir başarıya imza attı. Bu kapsamda Chery’nin ilk çeyrekteki kümülatif satışları bir önceki yılın aynı dönemine göre yüzde 44,1 artarak yeni bir rekora imza attı. Marka aynı zamanda otomobil sektörünün ortalama büyüme hızının çok üzerinde bir ivme ile hızla büyümeye devam ediyor.

2023 Küresel Bayi Toplantısı ayrıca, üç yıllık COVID-19 salgınının ardından Chery ile Çin’deki genel merkezindeki küresel ortakları arasındaki ilk yüz yüze temas olacak. Toplantı, Chery’nin küreselleşme stratejisini güçlendirmeyi, küresel pazarın gereksinimlerini dinlemeyi ve küresel ortaklarla gelecekteki kalkınma planlarını müzakere etmeyi amaçlıyor. Bu aynı zamanda Chery’nin küresel pazar stratejisini daha da hızlandıracağı anlamına geliyor.

Kaynak: Carmedya.com / Araba

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu